usermale

صفحه اول

دسته بندی آگهی ها

سیاست های حفظ حریم خصوصی

ما در سایت bonji.ir به حریم خصوصی کاربران خود احترام می‌گذاریم و تمام تلاش خود را برای حفظ اطلاعات شخصی شما انجام می‌دهیم. در این متن، شما با سیاست حریم خصوصی ما آشنا خواهید شد و نحوه استفاده ما از اطلاعات شخصی شما را خواهید فهمید.

جمع‌آوری اطلاعات شخصی
هنگام ثبت نام در سایت bonji.ir و ثبت آگهی، ممکن است از شما برخی اطلاعات شخصی مانند نام، آدرس ایمیل، شماره تلفن و سایر اطلاعات مربوط به رزومه و توانایی‌های شما درخواست شود. این اطلاعات به منظور ارائه خدمات بهتر و برقراری ارتباط با شما استفاده می‌شود.

استفاده از اطلاعات شخصی
ما از اطلاعات شخصی شما برای ارتباط با شما، ارسال اطلاعیه‌های مربوط به خدمات سایت و بهبود تجربه کاربری شما استفاده می‌کنیم. همچنین، اطلاعات شخصی شما ممکن است برای بررسی و تحلیل جمعیت کاربران و بهبود خدمات ما استفاده شود.

محرمانگی اطلاعات
ما اطلاعات شخصی شما را با کسانی که به آن نیاز دارند و تحت قوانین حفاظت اطلاعات شخصی قرار دارند، به اشتراک می‌گذاریم. همچنین، در صورت لزوم، ما ممکن است اطلاعات شخصی شما را با مقامات قضایی یا ارگان‌های دولتی به اشتراک بگذاریم.

امنیت
ما تمهیدات مناسبی را برای حفاظت از اطلاعات شخصی شما در برابر دسترسی غیرمجاز، استفاده یا افشای آن‌ها اتخاذ می‌کنیم. با این حال، باید توجه داشته باشید که هیچ روش انتقال اطلاعات اینترنتی یا روش ذخیره‌سازی الکترونیکی 100٪ امن نیست.

لینک‌های خارجی
سایت bonji.ir ممکن است لینک‌هایی به سایت‌ها و منابع خارجی داشته باشد که ممکن است حریم خصوصی شما را نقض کنند. ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای و سیاست حفظ حریم خصوصی سایت‌های خارجی نداریم و توصیه می‌کنیم قبل از استفاده از آن‌ها، سیاست حفظ حریم خصوصی آن‌ها را مطالعه کنید.

تغییرات در سیاست حریم خصوصی
ما ممکن است این سیاست حریم خصوصی را در آینده تغییر دهیم. هرگونه تغییر در سیاست حریم خصوصی ما در این صفحه منتشر خواهد شد و شما می‌توانید آن را بررسی کنید.

با استفاده از سایت bonji.ir، شما به این سیاست حریم خصوصی موافقت می‌کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهام درباره این سیاست حریم خصوصی، لطفاً با ما تماس بگیرید.